simen_gunnar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei. Jeg lager en film i Sony Vegas 7.0... når jeg skal rendre så klikker vegas totalt etter ca 10%, noen ganger 1, og andre ganger 40% prosent. Det pleier å funke bedre når jeg rendrer i dårligere kvalitet.. jeg skal rendre i 6mb 1280x720.. denne filmen er en såkalt fragmovie, det er mye redigering osv som står bak. Det som skjer er at den starter å rendre, og etter noen prosent så stopper den rett og slett helt opp, og det skjer ingen ting! trykker jeg på krysset i vegas så sier windows at vegas ikke svarer.. Dette har skjedd med andre filmer også. Jeg har prøvd formatering! Hva kan være feil?? Takk for svar Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 need a answer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 takk! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 need a answer 9486414[/snapback] Det heter an answer. Men til spørsmålet, bruker du siste versjon, 7.0e? Det kan jo hende at det hjelper. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 prøvd b,d og e Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 prøvd b,d og e 9495489[/snapback] Tror ikke det er selve Vegas som er problemet. Jeg har brukt Vegas i mange år, og aldri hatt lignende problem. Hva slags filformat rendrer du i? Har du prøvd et annet format? Lenge siden du resoftet maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå