Wankstah Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ...får man da vite oppkjøringsdatoen med en gang? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vet ikke om reglene er endret, men for 3-4 år siden fikk man vite oppkjøringsdatoen samme dag som man hadde bestått teorien. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er din kjørelærer som bestiller oppkjøringen din. Snakk med han / hun så får du vite datoen Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Du kan bestille på egen hånd også: https://svvgw.vegvesen.no/http://svvappclp0...entReservation1 Men nå har kjørelæreren min bestilt for meg, det jeg lurer på er om han får svar med en gang eller om han får vite tidspunktet senere? Endret 10. september 2007 av Wankstah Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Min kjørelærer sa han hadde bestilt oppkjøring, og at han skulle si når det nærmet seg. Som oftest er køene flere måneder framover. Lenke til kommentar
heismann Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du kan bestille selv, ved å ta kontakt med din lokale trafikkstasjon, og da kan du velge mellom timer der de har ledig kapasitet, og får da selvfølgelig vite tidspunktet med en gang. Hvor lang kø det er, varierer ofte mellom trafikkstasjoner, og på forskjellige årstider. Det er også vanlig at kjøreskolen bestiller oppkjøring. Du kan jo også komme med ønske til kjøreskolen om du har ønske om dag/tidspunkt. Uansett er det beste å være tidlig ute med både kjøring og teori. Da er det aldri noe problem å få lappen til 18-årsdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå