hamsterbom Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk nettopp en melding fra "valg 07" hvor de oppfordret meg til å bruke min stemmerett, men det sluttet ikke helt der. Fra:Valg 07 "Bruk stemmeretten! Husk legitimasjon. Stem før kl20. ikke la Frp få makt!" Det var hele meldigen, hva f... er dette for noe? Jeg har hemmelig nummer tilogmed (for privat personer) Lurer fælt på hvem som er frekke nok til dette. Noen andre som har opplevd det samme? var nettopp på politikammeret, stengte 15:00 så får prøve imorgen. Jeg føler meg trakkasert, det er virkelig ekkelt (var veldig usikker på emnetittel) Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg skal ringe Telenor(har abonnement med de) imorgen å prøve finne ut hvem som er eier av "Valg 07", og så høre hva politiet kan event. hjelpe med. Skal oppdatere når jeg vet mer, har også sendt en mail til [email protected], vil også sende en oppdaterings mail til de når jeg vet mer. har ikke tenkt å la dette ligge med det først iallefall, jeg har ingenting bedre å gjøre uannsett Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Er det i det hele tatt lovlig å drive slik? Endret 10. september 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
thekid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det i det hele tatt lovlig å drive slik? 9466100[/snapback] absolutt, fikk selv en "hilsen siv jensen" melding i helgen. bare å slette. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hihi, hva sto i den? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kanskje lov å reklamere for eget parti, men er da ikke lov å disse andre parti? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kanskje lov å reklamere for eget parti, men er da ikke lov å disse andre parti? 9472245[/snapback] Da må vi nok fengsle samtlige politikere i Norge. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kanskje lov å reklamere for eget parti, men er da ikke lov å disse andre parti? 9472245[/snapback] Da må vi nok fengsle samtlige politikere i Norge. 9472347[/snapback] Ikke meg imot ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå