Ethernet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei! Jeg skal ha en innlevering om ulykken i Ukraina. Tsjernobyl. Jeg trenger bilder før og etter uykken. Evnt. videoer, fra katastrofen. Ikke de bildene man finner ved å søke på "chernobyl" med google, men gode bilder. Dere skjønner vel Men om noen kan hjelpe meg, hadde jeg uansett satt pris på det Takk Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Holdt på å sei at du kan kjøpe deg S.T.A.L.K.E.R. og sjå der. Men eg kom på ein film som er ifra spelet og ifra Chernobyl og. Skal finne den til deg. Endret 10. september 2007 av Stressis Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Takk Jeg har S.T.A.L.K.E.R Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fant ikkje den eg skulle finna. Men eg fant . Ikkje pokker om eg finn igjen den eg skulle finna. Det må eg djupt beklaga. Var visst ein her og gitt. Håpar dei var greie. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Hjertelig Takk skal du ha Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Hmm. Ja, får bumpe her, for jeg trenger litt idèer Det er sånn at oppgaven skal leveres i april (årsoppgave i samf.), og det kreves jo litt. skal ikke fremføres, leveres inn. Ber ikke om hjelp til sanking av info, men innspill til hva jeg kan gjøre for å imponere på innleveringa? Tenkte meg et europa kart, hvor jeg tegner på med tusj, hvordan det radioaktive nedbøret spredte seg rundt, og til hvilken grad. Noen? Takk Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dette kan nok være interessant å få med: http://todayspictures.slate.com/inmotion/essay_chernobyl/ Lenke til kommentar
narlzac Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) I siste utgaven av Illustrert vitenskap står det en artikkel som kanskje er relevant. Den omhandler hva som nå skal gjøres for å sikre stedet. Man skal bygge ruinen inne. Endret 17. november 2007 av narlzac Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) bump forslag til innlevering? Endret 8. januar 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå