twintommys Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei folkens! Min elskede fyller år snart. Har dere noen gavetips? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Klippekort på squashhall og racketer og ball til dere begge. Lenke til kommentar
twintommys Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Morsomt at du nevner det.. men det har vi faktisk! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Litt mer info kanskje? Hvor mye skal du bruke? Hvor gammel er hun? liker hun smykker? Hva er "greia" hennes? Lenke til kommentar
twintommys Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 hun blir 24 år.. bruker ca 600 kr Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hvis hun driver med noe idrett/hobby etc, så kjøp noe som hun kan bruke der. Er vel det man blir glad for i dag, noe man kan bruke. Og et romantisk kort med noe lite og minnerikt som betyr noe, og som er dekket i 24 roseblader på sengen hennes. Fant ikke på noe bedre, litt for trøtt. Bare husk at det er tanken som teller. Få det fram, så går det så bra Endret 10. september 2007 av conzeed Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Et big-ass kort (sånn du må ha tilhenger for å få med deg) og kondomer med jorbærsmak (for hennes skyld)? Hva med kosmetikk? Mye sånn hudpleie og parfymestæsj jenter blir glade for å få, og det bruker de jo også(de fleste). Er hun typen til det så tror jeg nok et gavekort på SPA blir tatt godt i mot. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hater/hata gavestyret selv. Men uansett alder tror jeg du kan starte med et håndskrevet kort/brev. Kanskje med et bilde på/med. Utover det så kan du jo spørre venninene hennes. De vet vel mer hva hun liker/trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå