Babyloner Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei.. Har et problem, tor nok jeg har et virus på maskinen..får hver gang jeg slår på maskinen så får jeg denne beskjeden: McAfee har automatisk blokkert et bufferoverløp. Detaljer Oppdagelse: Fil: C:\WINDOWS\system32\services.exe Mer informasjon Bufferoverløp skyldes at mistenkelige programmer eller prosesser prøver å lagre mer data i en buffer (midlertidig datalagringsområde) på datamaskinen enn det som er grensen, noe som skader eller overskriver gyldig informasjon i nærliggende buffere. McAfee anbefaler at du fjerner fortsetter å blokkere denne aktiviteten hvis du ikke gjenkjenner den. Hvis du gjenkjenner aktiviteten, kan du klarere den i fremtiden. Noen ganger får jeg beskjeden om at Services måtte lukkes..sånn avslutt nå rute..og da klikke pc'en fullstendig..jeg får ikke en gang slått av pc'en, og må til slutt slå av strømmen.. Hadde virklig satt pris på hjelp, Takk, MyoK Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei.. Har et problem, tor nok jeg har et virus på maskinen..får hver gang jeg slår på maskinen så får jeg denne beskjeden: McAfee har automatisk blokkert et bufferoverløp. Detaljer Oppdagelse: Fil: C:\WINDOWS\system32\services.exe Mer informasjon Bufferoverløp skyldes at mistenkelige programmer eller prosesser prøver å lagre mer data i en buffer (midlertidig datalagringsområde) på datamaskinen enn det som er grensen, noe som skader eller overskriver gyldig informasjon i nærliggende buffere. McAfee anbefaler at du fjerner fortsetter å blokkere denne aktiviteten hvis du ikke gjenkjenner den. Hvis du gjenkjenner aktiviteten, kan du klarere den i fremtiden. Noen ganger får jeg beskjeden om at Services måtte lukkes..sånn avslutt nå rute..og da klikke pc'en fullstendig..jeg får ikke en gang slått av pc'en, og må til slutt slå av strømmen.. Hadde virklig satt pris på hjelp, Takk, MyoK 9465331[/snapback] hvor er det feilmeldingen kommer opp? kommer du helt inn på dataen..sånn at du får opp skrivebordet og sånt? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 ja..får se skrivebordet...og når jeg får denne feilmeldingen McAfee har automatisk blokkert et bufferoverløp. Detaljer Oppdagelse: Fil: C:\WINDOWS\system32\services.exe Mer informasjon Bufferoverløp skyldes at mistenkelige programmer eller prosesser prøver å lagre mer data i en buffer (midlertidig datalagringsområde) på datamaskinen enn det som er grensen, noe som skader eller overskriver gyldig informasjon i nærliggende buffere. McAfee anbefaler at du fjerner fortsetter å blokkere denne aktiviteten hvis du ikke gjenkjenner den. Hvis du gjenkjenner aktiviteten, kan du klarere den i fremtiden. så kan jeg jeg bruke pc'en som vanlig..men dette er jo ikke vanlig heller:P...men når den andre feilmedlingen kommer..også når jeg så klikker det...dette skjer med en gang jeg logger på pc'en.. Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) så kan jeg jeg bruke pc'en som vanlig..men dette er jo ikke vanlig heller:P...men når den andre feilmedlingen kommer..også når jeg så klikker det...dette skjer med en gang jeg logger på pc'en.. 9465428[/snapback] så du kan bruke dataen som normalt etterpå? altså spille spill og sånt? Endret 10. september 2007 av xerxas Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 så kan jeg jeg bruke pc'en som vanlig..men dette er jo ikke vanlig heller:P...men når den andre feilmedlingen kommer..også når jeg så klikker det...dette skjer med en gang jeg logger på pc'en.. 9465428[/snapback] så du kan bruke dataen som normalt etterpå? altså spille spill og sånt? 9465482[/snapback] ja..når den første kommer..men ikke når den andre kommer.. Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) ta åsså ta over det du måtte trenge over på en annen disk/partisjon også formarter du c med innstallasjons cden... "vis det er der du har innstallert windows" det ville jeg gjort.. men det er bare for å se om det funker. Endret 10. september 2007 av xerxas Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Noen som kan komme med noen seriøse tips? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Inge som kan hjelpe? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Les her så poster du en logg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Dette kan være mcaffe som lager problemer. Scan services.exe her http://virusscan.jotti.org/ http://www.neuber.com/taskmanager/process/services.exe.html Endret 13. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå