Admiral1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Si at man hører på en mp3 sang via java eller noe på en netside. Så ser man på kildekoden, og finner en url som den java tingen eller noe henter sangen fra( eks: www.blablalba.no/lyd/NavnPåSang.mp3). Er det da ulovlig å laste ned denne fila? Er det ikke sånn at det er de på den siden som gjør noe feil, og sprer? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 "Men, konstabel, kassen var jo åpen. Det var jo helt klart de butikkansatte sin feil, og ikke min selv om det var jeg som stjal pengene." Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 De har ikke lov, og du har ikke lov:) Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Si at man hører på en mp3 sang via java eller noe på en netside. Så ser man på kildekoden, og finner en url som den java tingen eller noe henter sangen fra( eks: www.blablalba.no/lyd/NavnPåSang.mp3). Er det da ulovlig å laste ned denne fila? Er det ikke sånn at det er de på den siden som gjør noe feil, og sprer? 9465131[/snapback] Last ned du. Ingen kommer å arresterer deg Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det blir jo nesten som å ta opp en sang du hører på radioen. Jeg vet ikke om dette ble forandret med "mp3.loven", men det var før den tid i allefall lov å gjøre det så fremt du bare brukte det selv og ikke tjente penger på det. På en annen side så er det mest sannsynlig beskyttet ved åndsverksloven, men jeg kan ikke si noe med sikkerhet. Det er jo i bunn og grunn ikke lovelig å "stjele" på en slik måte. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 De har ikke lov, og du har ikke lov:) 9485560[/snapback] Så lenge det blir betalt inn vederlag for musikken så skulle ikke det være galt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå