l_man Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har nettopp formatert den stasjonære datamaskinen min, alt er helt suverent, men jeg får ikke til og motta data til internett, så det vil si ingen forbindelse med andre ord. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har nettopp formatert den stasjonære datamaskinen min, alt er helt suverent, men jeg får ikke til og motta data til internett, så det vil si ingen forbindelse med andre ord.Hva kan være galt? 9465076[/snapback] har du innstallert driver og kjørt veiviseren for internett? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 ja, har innstalert alt, funka helt til jeg oppdaterte internet explorer. Orginal xp btw. Alle andre maskinene i nettverket funker så d synger. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Mulig winsock-fila har blitt litt vrang. Prøv følgende: Klikk: Start->kjør Skriv: netsh winsock reset Restart pc Hvis det fortsatter er problemer kan du hente ned Winsockfix til en pc som har nettilgang og kopiere over programmet til aktuelle pc. Kjør programmet og se om det ikke får ting til å bli bedre. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Nå vil maskinen opp på nett, men har problemer meg nøkkelporter kommer det opp? satan jeg føler meg noob:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå