dwarrel Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Heisann. Er rimelig ny i CS, men siden jeg har fått meg ADSL fra telenor så tenkte jeg at det var på tide å spille litt mer på nettet. Problemet er bare at jeg hele tiden etter 1-3 minutter blir disconnected fra serveren, og det står : _unknown special dwarrel overflowed har prøvd å endre litt limits og sånn men uten hell. Noen som kan hjelpe ? Har lastet ned siste versjon av CS, 704kbs adsl, kjører under win xp. Lenke til kommentar
Aggressor Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Tror jeg vet hva problemet ditt er,den nye HL patchen. Har dessverre samme problemet selv,den har ødelagt alt som har med HL å gjøre. Det beste rådet jeg kan gi deg er få deg et nytt grafikk kort,det er i alle fall det jeg skal gjøre. Å ja det er forresten grafikk kortet som er problemet. Lenke til kommentar
the_parasite Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hvis du har ATI skjermkort så må du laste ned en ATI fix til CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå