Rallare Svensson Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei! Har i helga bygd om en gammel pc til en mediacenter-pc, og sleit fælt med å få til WXGA-oppløsning. Jeg har fått satt den til 1360x768 vha nvidia-settings, men små skrift blir "forvrengt". Har prøvd å satt oppløsning til 720p (1280x720), men uten noe hell. Noen som har innskudd eller fungerende xorg-config til denne oppløsningen? Har googlet mye, men funnet lite. PS: la inn ubuntu, hvis noen lurte Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei! Har i helga bygd om en gammel pc til en mediacenter-pc, og sleit fælt med å få til WXGA-oppløsning. Jeg har fått satt den til 1360x768 vha nvidia-settings, men små skrift blir "forvrengt". Har prøvd å satt oppløsning til 720p (1280x720), men uten noe hell. Noen som har innskudd eller fungerende xorg-config til denne oppløsningen? Har googlet mye, men funnet lite. PS: la inn ubuntu, hvis noen lurte 9465024[/snapback] denne funket med ubuntu for meg ihvertfall. husk backup først da........ kjører selv opensuse 10.2 som htpc nå og er veldig fornøyd med det xorg.conf.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå