fakey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Innstallert Vista Ultimate nå, men etter en dag jobber pcen ulidelig sakte. Til og med så enkle flash spill hakker. Dette er en Dell Inspiron 9400 laptop som burde være godt nok til å kjøre Vista. Den har også et "Vista capable" klistremerke på seg. Den kjørte helt fint i går og alt gikk glatt, men ikke nå lenger. Jeg får også opp at driver for "Base System Device" ikke er innstallert. Noe hjelp å få her? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Prøv denne driveren fra Dell (Vista 32-bits) for Base System Device. Ellers sjekk hva som spiser CPU, RAM, etc og om du har fått noen uønskede programmer (spambots, virus +++). Jeg har en Dell Inspiron 8600 og Vista flyter fint på den. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har samme problemer med mi maskin se profil for maskin vare, ny formanter. Har antivirus og nyaste drivere. Når eg holder på med lette oprasjoner får eg lettt hakking på lyden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå