Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvise på penisen min!?

Gjest eh, nei

Anbefalte innlegg

Ja, du hørte riktig. Jeg tror jeg har fått kvise på pikken min! :( Det er en rød klump med sånn gul gugg som det er på kviser jeg vanligvis har i ansiktet. Fikk det for omtrent 2 dager siden. Har ikke særlig mye peiling hvordan det kunne skje. Når jeg blir borti den eller trusa strammes så mye at den skviser kvisen litt, kan det gjøre ganske så vondt.

Er dette normalt? Hvordan fjerne den? HJELP! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, du hørte riktig. Jeg tror jeg har fått kvise på pikken min!  :( Det er en rød klump med sånn gul gugg som det er på kviser jeg vanligvis har i ansiktet. Fikk det for omtrent 2 dager siden. Har ikke særlig mye peiling hvordan det kunne skje. Når jeg blir borti den eller trusa strammes så mye at den skviser kvisen litt, kan det gjøre ganske så vondt.

Er dette normalt? Hvordan fjerne den? HJELP!  :cry:

9464782[/snapback]

hehe ja hadde en slik en sell, plages med kviser i fjeset så en dag hadde jeg en SVÆR en på kølla o.O

ta noe skarp som en nåll stikk hull å klem. Jeg gjorde d å fikk null arr ;)

lykke til :p

Lenke til kommentar
Klem den :)

9465127[/snapback]

Lønner seg å ikke klemme ut kvisene sine. Vet ikke hvorfor, men man pleier å få arr ved å klemme de. :ermm:

9466363[/snapback]

Man skal ikke klemme kviser fordi man som oftest har mer bakterier under neglene en noen andre steder på kroppen (har jeg lest en plass). Og da kommer det bakterier i "såret", og det begynner å verke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...