Gjest eh, nei Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, du hørte riktig. Jeg tror jeg har fått kvise på pikken min! Det er en rød klump med sånn gul gugg som det er på kviser jeg vanligvis har i ansiktet. Fikk det for omtrent 2 dager siden. Har ikke særlig mye peiling hvordan det kunne skje. Når jeg blir borti den eller trusa strammes så mye at den skviser kvisen litt, kan det gjøre ganske så vondt. Er dette normalt? Hvordan fjerne den? HJELP! Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja det er ikke uvanlig. Det er nok ikke sånn normalt som hver dag eller alle får det, men det skjer støtt og stadig. Og enten får du ta den eller bare vente til den forsvinner!! Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Klem den 9465127[/snapback] Lønner seg å ikke klemme ut kvisene sine. Vet ikke hvorfor, men man pleier å få arr ved å klemme de. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eg trur ikkje nokon skal studere penisen din SÅ nøye Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ohnoes, mini-arr på kølla! Nei, klem til og få det overstått. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, du hørte riktig. Jeg tror jeg har fått kvise på pikken min! Det er en rød klump med sånn gul gugg som det er på kviser jeg vanligvis har i ansiktet. Fikk det for omtrent 2 dager siden. Har ikke særlig mye peiling hvordan det kunne skje. Når jeg blir borti den eller trusa strammes så mye at den skviser kvisen litt, kan det gjøre ganske så vondt. Er dette normalt? Hvordan fjerne den? HJELP! 9464782[/snapback] hehe ja hadde en slik en sell, plages med kviser i fjeset så en dag hadde jeg en SVÆR en på kølla o.O ta noe skarp som en nåll stikk hull å klem. Jeg gjorde d å fikk null arr lykke til Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Klem den 9465127[/snapback] Lønner seg å ikke klemme ut kvisene sine. Vet ikke hvorfor, men man pleier å få arr ved å klemme de. 9466363[/snapback] Man skal ikke klemme kviser fordi man som oftest har mer bakterier under neglene en noen andre steder på kroppen (har jeg lest en plass). Og da kommer det bakterier i "såret", og det begynner å verke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Langt i fra alle som bruker neglene når de klemmer kviser. Jeg gjør det ikke. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Husker jeg hadde en slik selv da jeg var yngre. Så helt forferdelig ut, trodde først jeg hadde fått en fæl kjønnssykdom. Men kvisa sprakk til slutt av seg selv og forsvant. Heldigvis fikk jeg aldri noen flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå