Noiz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Men lol.. han som kom og henta den burde visst det! 9487537[/snapback] Det burde han vel slettest ikke. DHL har jo ingenting med Microsoft å gjøre. 9490938[/snapback] åå. følger ikkje heilt med eg Lenke til kommentar
orginal Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Virker som om de fleste her inne tror henting av Xboxer er det eneste DHL gjør...... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Virker som om de fleste her inne tror henting av Xboxer er det eneste DHL gjør...... 9503839[/snapback] Er vel en stor prosent-del ihvertfall? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Virker som om de fleste her inne tror henting av Xboxer er det eneste DHL gjør...... 9503839[/snapback] Hvilket også de 3 medarbeiderne fra DHL som har vært innom hos meg har sagt, den ene gangen hadde han kun xboxer å levere/hente her i Sarpsborg. Virker som om de liker å slå av en prat når de er innom, alle har pratet om hvor mange xboxer de henter og hvor mye penger MS legger i dette. Første gangen jeg måtte levere boxen fikk jeg også klar beskjed i fra budet at harddisken skulle jeg beholde selv, dette kunne han alt om. Det er klart at det ikke er det eneste DHL gjør, men du kan banne på at det er noe de gjør ekstremt MYE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå