DimebagBarrell Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Mens jeg var på skolen kom DHL(?) for å hente boksen min, foreldra mine var heime, og de lot DHL fyren pakke inn boksen, jeg, som vet at HDD'en ikke skal med, fant ut at foreldrene mine IKKE visste dette, heller ikke kødden fra DHL(tydeligvis). Så hva gjør jeg nå? Ser ut som profilen min får en uventet tur til tyskland, noe som virker utrolig kjipt... Er jeg royally fucked? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Xbox Live profilen din blir jo ikke slettet. Den ligger på microsoft's EU servere. Alt du lastet ned på harddisken kan enkelt lastes ned på nytt (du har en liste over alt du har lastet ned med gamertag-infoen din). HVIS du nå ikke skulle få tilbake samme HDD, er det bare musikken du muligens har innpå som kommer til å bli tapt. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Hæ? Hvordan da? Alle gamerpics osv. da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hæ? Hvordan da? Alle gamerpics osv. da? 9464849[/snapback] Alt er lagret på servere (a.k.a. internettet). Alt du må gjøre når du får ny xbox er å ta en "Gamertag Recovery", så får du automatisk din profil inn på den nye xboxen (inkludert gamerpoints). Gamerpics, demoer, themes osv må lastes ned på nytt, men trenger ikke betales for (om de kostet penger). Lenke til kommentar
xXBodilotionXx Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bare lurer..Hvor lang tid tok det til de henta xboxen?? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bare lurer..Hvor lang tid tok det til de henta xboxen?? 9464885[/snapback] De sier de skal komme å hente den innen 5 virkedager, og at den skal være i dine hender igjen innen 20 dager etter det igjen. Altså 25 virkedager etter at du ringte. (Virkedager = arbeidsdager) Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Alt er lagret på servere (a.k.a. internettet). Alt du må gjøre når du får ny xbox er å ta en "Gamertag Recovery", så får du automatisk din profil inn på den nye xboxen (inkludert gamerpoints). Gamerpics, demoer, themes osv må lastes ned på nytt, men trenger ikke betales for (om de kostet penger). 9464880[/snapback] Du glemer vell en viktig ting? Han mister vell alle savegames også? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hmm, ja de tenkte jeg ikke på. Kjipt nok. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Men hvis jeg sendte inn en xbox 360 med harddisk, vil jeg få TILBAKE en xbox 360 med harddisk? Eller får jeg den uten? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Om du ikke får tilbake konsollen med harddisken ville jeg klaget i så fall. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Om du ikke får tilbake konsollen med harddisken ville jeg klaget i så fall. 9464998[/snapback] Nei, dette står klart og tydlig på vedleggs arket til ms og support er pliktet til å si ifra om dette når man skal sende inn konsolen. De kan jo være greie, men kompisen mista hdden sin.. kan legge til at dette gjelder kontroller, kabler osv. Så kids, console only Endret 10. september 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Fuck, får kjøpe et minnekort da :/ Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Klarte å gjøre det samme en gang, pluss at jeg hadde et spill stående i DVD-skuffen. Jeg bare ringte kundeservice og forklarte situasjonen (prøvde ihvertfall), og til min store overraskelse fikk jeg faktisk en helt ny boks, med min egen harddisk og spillet stående i. Skader ihvertfall ikke å ta en tlf til dem. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Om du ikke får tilbake konsollen med harddisken ville jeg klaget i så fall. 9464998[/snapback] Nei, dette står klart og tydlig på vedleggs arket til ms og support er pliktet til å si ifra om dette når man skal sende inn konsolen. De kan jo være greie, men kompisen mista hdden sin.. kan legge til at dette gjelder kontroller, kabler osv. Så kids, console only 9465032[/snapback] Pliktet til å gi beskjed om at HDD`en, kontrollene osv ikke skal legges ved? Vis det var det du mente, har du mulighet til å finne kilde på dette? Det kunne ha hjulpet meg en hel del! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Pliktet til å gi beskjed om at HDD`en, kontrollene osv ikke skal legges ved? Vis det var det du mente, har du mulighet til å finne kilde på dette? Det kunne ha hjulpet meg en hel del! 9465357[/snapback] Er vel ikke pliktet, men det anbefales i en e-mail du får etter at du ringer. Så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Men lol.. han som kom og henta den burde visst det! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Men lol.. han som kom og henta den burde visst det! 9487537[/snapback] Det burde han vel slettest ikke. DHL har jo ingenting med Microsoft å gjøre. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 MS kan seriøst ikke være så firkanta? For all del KLAG hvis du får den tilbake uten HDD. og lag et helvete for dem hvis de ikke godtar forklaringen din om at du ikke var hjemme når den ble hentet. Enhver god servicebedrift ville i slike tilfeller minimum ha tilbudt deg en ny HDD som erstatning for den gamle. (Med mindre de da klarer å finne den gamle Harddisken som de har rotet bort) Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er jo utrolig enkelt å ringe Xbox sin kundestøtte i Norge å la dem videreformidle beskjeden; "DU SKAL HA harddisken tilbake/ ev. en ny harddisk". Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ....heller ikke kødden fra DHL(tydeligvis). 9464764[/snapback] Hvordan fean skulle han vite det ? Han har kun et henteoppdrag,han har jo ikke spesifikasjonene til enhver ting DHL frakter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå