Gå til innhold

Boksen min sendt til tyskland med harddisk!

DimebagBarrell

Anbefalte innlegg

Mens jeg var på skolen kom DHL(?) for å hente boksen min, foreldra mine var heime, og de lot DHL fyren pakke inn boksen, jeg, som vet at HDD'en ikke skal med, fant ut at foreldrene mine IKKE visste dette, heller ikke kødden fra DHL(tydeligvis).

Så hva gjør jeg nå? Ser ut som profilen min får en uventet tur til tyskland, noe som virker utrolig kjipt...

Er jeg royally fucked? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox Live profilen din blir jo ikke slettet. Den ligger på microsoft's EU servere. Alt du lastet ned på harddisken kan enkelt lastes ned på nytt (du har en liste over alt du har lastet ned med gamertag-infoen din). HVIS du nå ikke skulle få tilbake samme HDD, er det bare musikken du muligens har innpå som kommer til å bli tapt.

Lenke til kommentar
Hæ? Hvordan da? Alle gamerpics osv. da?

9464849[/snapback]

Alt er lagret på servere (a.k.a. internettet). Alt du må gjøre når du får ny xbox er å ta en "Gamertag Recovery", så får du automatisk din profil inn på den nye xboxen (inkludert gamerpoints). Gamerpics, demoer, themes osv må lastes ned på nytt, men trenger ikke betales for (om de kostet penger).

Lenke til kommentar
Alt er lagret på servere (a.k.a. internettet). Alt du må gjøre når du får ny xbox er å ta en "Gamertag Recovery", så får du automatisk din profil inn på den nye xboxen (inkludert gamerpoints). Gamerpics, demoer, themes osv må lastes ned på nytt, men trenger ikke betales for (om de kostet penger).

9464880[/snapback]

Du glemer vell en viktig ting? Han mister vell alle savegames også?

Lenke til kommentar
Om du ikke får tilbake konsollen med harddisken ville jeg klaget i så fall.

9464998[/snapback]

Nei, dette står klart og tydlig på vedleggs arket til ms og support er pliktet til å si ifra om dette når man skal sende inn konsolen. De kan jo være greie, men kompisen mista hdden sin..

kan legge til at dette gjelder kontroller, kabler osv. Så kids, console only

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Klarte å gjøre det samme en gang, pluss at jeg hadde et spill stående i DVD-skuffen. Jeg bare ringte kundeservice og forklarte situasjonen (prøvde ihvertfall), og til min store overraskelse fikk jeg faktisk en helt ny boks, med min egen harddisk og spillet stående i. Skader ihvertfall ikke å ta en tlf til dem.

Lenke til kommentar
Om du ikke får tilbake konsollen med harddisken ville jeg klaget i så fall.

9464998[/snapback]

Nei, dette står klart og tydlig på vedleggs arket til ms og support er pliktet til å si ifra om dette når man skal sende inn konsolen. De kan jo være greie, men kompisen mista hdden sin..

kan legge til at dette gjelder kontroller, kabler osv. Så kids, console only

9465032[/snapback]

Pliktet til å gi beskjed om at HDD`en, kontrollene osv ikke skal legges ved? Vis det var det du mente, har du mulighet til å finne kilde på dette? Det kunne ha hjulpet meg en hel del!

Lenke til kommentar

MS kan seriøst ikke være så firkanta? For all del KLAG hvis du får den tilbake uten HDD. og lag et helvete for dem hvis de ikke godtar forklaringen din om at du ikke var hjemme når den ble hentet.

Enhver god servicebedrift ville i slike tilfeller minimum ha tilbudt deg en ny HDD som erstatning for den gamle. (Med mindre de da klarer å finne den gamle Harddisken som de har rotet bort)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...