Gå til innhold

Stramt budsjett, in need of stativ

Anbefalte innlegg

Har et meget stramt fotobudsjett for tida, men trenger å kjøpe meg et stativ. Skal hovedsaklig bruke det til naturbilder, og en del bilder i byen og slikt. Få portretter, med andre ord. Noen som har forslag til et helt greit stativ til under 800-lappen? Eller må jeg opp i pris for å få noe som duger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PM har nok langt mer erfaring med meg, men jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd med mitt Manfrotto 718B som kosta 800kr på Elkjøp.

EDIT: Elkjøp, ikke Elkøp.

9465095[/snapback]

Det stativet har jeg ingen erfaring med, så jeg får heller tro deg. Sjekker av gammel vane ofte de stativene de har inne på elbutikker når jeg går der, og det er basert på det at jeg anbefaler det jeg gjør. Jeg kan med andre ord ikke hevde at mitt forslag er bedre enn ditt. Jeg vet bare at det er bra.

Jeg mente forøvrig Sherpa 600 R, ikke C.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det finnes bare et stativ som duger til den prisen. Heldigvis så duger det ganske godt også. Det er Velbon Sherpa 600 C som koster nettopp 800 på Japan Foto.

9465068[/snapback]

Ja, det gjør det, ja? Har tenkt å kjøpe dette selv, faktisk.. Virker helt genialt mtp. at det kan settes såpass langt ned. :)

..har det ispigger, forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...