Ar`Kritz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Dette har nok vært oppe før, men av ren nødvendighet tar jeg det opp igjen: Kan dere være så snille å lese gjennom postene deres før dere trykker på OK? Det tar så lite tid, og blir så mye bedre uten irriterende trykkleif, feil setn. bygning og grove gramatikk-feil. Takk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Dette har nok vært oppe før, men av ren nødvendighet tar jeg det opp igjen: Kan dere være så snille å lese gjennom postene deres før dere trykker på OK? Det tar så lite tid, og blir så mye bedre uten irriterende trykkleif, feil setn. bygning og grove gramatikk-feil. Eg prøver å bli bedre, men noen er meget bra på området andre ikke. Eg er vel en av dem mindre gode. BTW, skal det ikke være store bokstav etter punktum? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Nei, ikke noe stor bokstav etter komma Lura Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det skal være stor bokstav i starten av en setning derforskalduikkeskrivsliksomjeggjørnå Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Nei, ikke noe stor bokstav etter komma Lura Fann :oops: Mente selvsakt punktum :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå