Deadringer Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei. Jeg har en Dell photoprinter 720 som jeg fikk med den gamle dell-laptopen min. Denne er ganske liten og praktisk å koble til laptoper, slik at jeg slipper å starte stasjonærpcen hver gang jeg skal printe ut noe. Men spørsmålet mitt er da som følger: Er det i det hele tatt mulig å gjøre denne på en HP-laptop? Eller er Dellprintere kun for dell-pcer? Jeg får nemlig ikke pcen til å installere driveren jeg fant på dell sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det skulle ikke være noe problem. Hva skjer når du prøver å installere den? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Nå har jeg fått installert den. Men da jeg prøver å printe ut noe(har kun prøvd en gang) hadde ikke printeren skrevet noe på arket. Hva er galt og hvordan kan jeg få fikset det? Endret 10. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå