bruker234 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) HEI. skal låne bort en fin film til en venn, som er svært klomsete, og roter bort det meste han har. vil derfor ta en liten backup av filmen. tar DvD'en inn i dvd room. åpner mappa men der er det ca 10 filer. ingen er hele filmen. hva kan jeg gjøre for og få hele filmen i en fil? Endret 10. september 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 http://www.doom9.org/ Der finner du svar på alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 det der orker jeg ikke og lese.. kan du ikke bare si det? eller er det avansert-? Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bruk DVD Decrypter. En DVD består ikke av en fil, men mange filer. VOB-filene er som regel filmen, mens IFO-filen(e) er informasjonsfilen(e). Så, når du backup av filmen vil du får en del filer, og disse skal som regel ligge i en VIDEO_TS mappe, som skal brennes ut i lag til slutt for å fungere som en vanlig DVD. Men det enkleste for deg ville vel vært kanskje å bare lage en ISO-fil ut av DVD-en. Trur Daemon Tools skal klare det. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 det der orker jeg ikke og lese.. kan du ikke bare si det? eller er det avansert-? 9465314[/snapback] Slapp eller? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg bruker DVDshrink3.2. Veldig enkel og grei å bruke. Etter at dvden er lest, er det bare å putte en tom dvd-plate i brenneren og klikke på backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå