Gå til innhold

$400 40GB PS3 with Spidey 3 Blu-ray pack-in


Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kødd nei. Dollarkursen er lav for tiden. 60 GB PS3 koster $499, ca. 2700 kroner, men dette er alt for dyrt for amerikanere flest.

 

Blir 3000-4000 kroner her ja, men så har vi også mer penger å rutte med enn en gjennomsnittlig amerikaner.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Så fordømt urettferdig...Grrrrr

Har lyst på en ps3 siden jeg må avslutte MGS-sagaen/serien.

MGS4 er jo spillet som har alle svarene :(

 

Men jeg tror ikke jeg kan punge ut 3000-4000

ettersom en psp snart er i hus :p

9618518[/snapback]

 

Har du 360 så kommer nok MGS4 ut der også litt senere. Ryktene sier at MS allerede har inngått avtale med Konami men har ikke lov til å gå ut med informasjonen enda. Logisk nok da dette ville gjort at mange heller ville ventet på 360 versjonen.

Lenke til kommentar
Blablabla, rykter å rykter. Back det opp med kilder da, din ubernjubetrollretardodie.

 

Hvorfor i helvette skulle ikke informasjonen gått ut? da tjener jo MS mer mens Sony taper. Er det ikke det MS vill? :hmm:

9618582[/snapback]

 

Avtalen er at MS kan ikke fortelle dette før PS3 versjonen er sluppet. Helt vanlig prosedyre dette her. Er ikke slik at MS bestemmer over Sony og Konami hvis du tror det.

 

Sier seg nesten selv at spillet kommer ut på 360 senere. Hva er så rart med det? MGS2 kom til Xbox og denne gangen har Konami alt å tape på ikke slippe det på 360.

Lenke til kommentar

MY bad, tok opp mgs greier her :p

 

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor norge må gjøre alt så dyrt..

gragh...

makes me wanna shot a puppy and feed him to the neighbours daughters...

 

Har ikke gått så mye inn på dette med ps3 sin hardware, men skulle ikke de ha en 20gig modell også? eller droppa di deT?

Bombe: 20 gig modell 2500-kr! 40gig: 3500-4000 kr!!

Lenke til kommentar

Er jo ca 0,5 % sjanse for det ;)

 

Skal faktisk innrømmet at en av kompisene mine som kjøpte seg Ps3 for 2-3 måneder siden måtte sende hans inn til reperasjon/bytte for ett par uker siden. Den ville rett å slett ikke lese platene. Verken dvd, cd eller blu-ray. Er kipt å være den som faktisk må sende inn en Ps3. Karene inne på Expert trodde ikke sine egne øre( vi ringte dem ) så de måtte teste den selv inne i butikken før at de ville sende den inn. Var vist noe vannvittig sjeldent at de hadde reklamasjoner.

Lenke til kommentar

Grunnen til at dette ikke ble annonsert på tgs er logisk nok at det ville hindre dem i å selge alle de andre ps3 versjonene de har ute nå.

 

Er tydlig at de vil markedsføre den som en blu-ray spiller.. Vil anbefale og importere fra videogamesplus.ca for de som vil ha en amerikansk blu-ray spiller for Sone 1 filmer.

 

Har aldri hatt noen problemer med min amerikanske ps3 og jeg bruker den nesten kun som blu-ray spiller ;)

 

Jeg nyter ihvertfall godt av den lave dollarkursen nå på filma jeg kjøper :)

 

Sony's $399 PS3 confirmed by Best Buy?

http://gaming.engadget.com/2007/10/02/sony...ed-by-best-buy/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...