loffen90 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei. Jeg kjører en gammel Vespa piaggo, og lurer på om det er noen modifisering jeg kan gjøre for at den skal yte maks så ofte så mulig. Den går veldig tregt i oppover bakker. Er ikke interessert i at den skal gå i 90 km osv. bare att den yter optimalt. (tror den er fra rundt midten av 90 tallet. ikke sikker ) Hadde jo vært fint om det var noe som ikke var ulovelig også da Noen tips? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Øker du farten til over 45 er det ulovlig. Et lite triks er vel lettere variator vekter, som gir aks Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Øker du farten til over 45 er det ulovlig. Et lite triks er vel lettere variator vekter, som gir aks 9465365[/snapback] På kjøre skolen min gikk mopedene i 60 på flat mark. de var neppe trimmet. er det ulovelig å kjøre de tror du ? Kunne du utdype deg om hva variator vekter er. og hva bivirkningene er ? takk Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Har du bilder? Har nemlig en selv Har din kjede? Min har belte Jaja Good luck Endret 10. september 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Antar at den har en variator sperre , denne bør fjernest og muligens du kan fjerne noen plomberinger i potten eller noe slikt. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Fjerner jeg Variator sperren vil den da? gå fortere? akselerere fortere? bedre i oppover bakker? er ikke så god på dette her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå