brainware Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Nydelig landskap, kjempebra bilde!Flott glød i hele mellomgrunnen, og nydelig forgrunn. Fjellene er utrolig spesielle. Skulle gjerne vært på Svalbard eller Island... Et bilde jeg hadde brukt tid på å nyte på en utstilling! 9470993[/snapback] Takk kjelldell ! Det var gledelig! Lenke til kommentar
preje Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Må bare kommentere - det siste bildet ditt ble helt klart mye bedre enn de andre. Nå snakker vi bilde liksom Fargene stemmer så mye bedre, det ser mer riktig ut nå i forhold til det gulskjæret som var på tidligere versjon. Bra sett og justert av deg, syns jeg Utrolig hvordan man kan forandre bildene sine til det bedre hvis man bare bruker litt ekstra tid Lenke til kommentar
brainware Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Må bare kommentere - det siste bildet ditt ble helt klart mye bedre enn de andre. Nå snakker vi bilde liksom Fargene stemmer så mye bedre, det ser mer riktig ut nå i forhold til det gulskjæret som var på tidligere versjon. Bra sett og justert av deg, syns jeg Utrolig hvordan man kan forandre bildene sine til det bedre hvis man bare bruker litt ekstra tid 9473801[/snapback] Takk for det preje. Må si meg helt enig med deg her. Når jeg ser landskapet på nært holdi virkeligheten, blir jeg antakelig overveldet av brunt i dette tilfellet, og gjør i utgangspunktet en feil vurdering. En må motvirke dette i bearbeidelsen av bildet. til dere for kritikk. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Håper det går bra for deg om jeg får bruke bildet som skrivebordsbakgrunn, trenger noe fint å se på. Nydelig bilde. Fikk lyst til å dra dit selv Lenke til kommentar
brainware Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Håper det går bra for deg om jeg får bruke bildet som skrivebordsbakgrunn, trenger noe fint å se på. Nydelig bilde. Fikk lyst til å dra dit selv 9475839[/snapback] Takk Lolliken ! Ja, synes man fritt kan bruke bilder som skrivebordsbakgrunn eller for den saks skyld i andre sammenhenger privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå