citronen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 For et par måneder siden banka jeg inni en fortauskant med bilen, og - det forsvant ganske mye aluminium. Problemet; er at felgen har gått ut av produksjon. Skal knipse et bilde når jeg kommer hjem! Leste et innlegg her på forumet for en tid tilbake om en som kunne sveise felger i østfold et-eller-annet-sted. Noen som vet hvem jeg snakker om? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette hørtes ikke helt bra ut. Men er ikke sikker hvor de reparer slik. Kanskje dekkpartner etc kan fikse noe? Ringe og høre forskjellige steder. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Etter et ukjent antall søk, fant jeg sida. Østfold Felgteknikk - med adresse http://www.ont-as.no/ Haggis Skal gi tilbakemelding på hvordan resultatet ble! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Etter et ukjent antall søk, fant jeg sida. Østfold Felgteknikk - med adresse http://www.ont-as.no/ Haggis Skal gi tilbakemelding på hvordan resultatet ble! 9479978[/snapback] Du får ha lykke til da. Kom tilbake med pris etc da Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Østfold Felgteknikk tar 800kr felgen ca Dekksjekk.no i Askim gjør også dette. Lenke til kommentar
haada Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 For et par måneder siden banka jeg inni en fortauskant med bilen, og - det forsvant ganske mye aluminium. Problemet; er at felgen har gått ut av produksjon. Skal knipse et bilde når jeg kommer hjem! Leste et innlegg her på forumet for en tid tilbake om en som kunne sveise felger i østfold et-eller-annet-sted. Noen som vet hvem jeg snakker om? 9464249[/snapback] Dekksjekk i sageveien askim ved NAF. De selge og rette opp felger. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 For et par måneder siden banka jeg inni en fortauskant med bilen, og - det forsvant ganske mye aluminium. Problemet; er at felgen har gått ut av produksjon. Skal knipse et bilde når jeg kommer hjem! Leste et innlegg her på forumet for en tid tilbake om en som kunne sveise felger i østfold et-eller-annet-sted. Noen som vet hvem jeg snakker om? 9464249[/snapback] Dekksjekk i sageveien askim ved NAF. De selge og rette opp felger. 9606329[/snapback] De tar 5000kr for å fjerne riper på 4 felger. Uaktuelt... Lenke til kommentar
citronen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Vurdering av Østfold Felgteknikk. Jeg vil åpne med å si: utmerket arbeid. 1500 spenn for å sveise eika og rette bakkanten - det er rett og slett supert. Hyggelige folk, som klarte det på 2 timer. Haggbard. www.ont-as.no Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan ble finnishen? Bilder? Vurderer å shine opp BBS'ene i vinter, men vil ikke gå ned på finnish. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Tar opp denne tråden, da jeg leverte noen MB felger til retting, lakkering og høyglanspolering. Et utrolig bra stykke arbeid. Felgene ble i balanse, og finnish ble utrolig bra. Leppene, som var fulle av hakk, ble som nye. Hyggelige og hjelsomme mennesker! Leverer inn enda et sett i disse dager, kan ta litt bilder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå