Khaffner Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Te suger like mye væske ut av kroppen som kaffe (og alkohol?) 9615920[/snapback] Hvordan suger te vann ut av kroppen da? 9615940[/snapback] Hvordan aner jeg ikke, men jeg har hørt det fra sykepleiere, lærere og diverse nettsider som her og her Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Veldig godt å blande sammen med sprit Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Inneholder te vanligvis koffein da? Type standard pose-te av frukt eller urter og lignende man kjøper i butikken? Jeg drikker mye te, og ofte før jeg skal sove. Jeg vil ikke ha noe koffein i kroppen da. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har hørt at te inneholder noe som kalles Teil, visstnok. Som er en mildere versjon av koffein. Jeg drikker også te før jeg legger mneg noen ganger, og har opplevd at te egentlig er godt både før man skal sove, og på morgenen før skole/jobb. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Huff.. største ulempen med te er at det er så varmt! Jeg brenner meg i munnen av det.. Is-te ftw! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg trodde det bare var koffein i de vanlige engelske te sortene som Earl Grei osv fordi de blander inn litt kaffebønner. Det så jeg på NRK programmet Edle Dråper. Dessuten så er ikke urte-te eller grønn te egentlig -te- da de ikke er laget av teplanter..ikke sant? Frukt-te er derimot laget av teplanter blandet med tørket frukt. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fordeler: Hjemmebrent og TE, knall godt. Ulemper: Kan forårsake en ekstrem fyllsjuke, i alle fall for meg >.< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vi har allerede en tråd for diskusjon rundt te og konsumeringen av denne type vare. Dere finner tråden her. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg