834HF42F242 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen ganger får jeg en veldig lyst/trang til å se en skikkelig god film. Nå finnes det like mange dårlige filmer som gode filmer, og man føler man har sett alle de gode filmene som har kommet. Men det kommer alltids nye filmer, det gjelder bare å vite om dem. Da er det fint med anmeldere som allerede har sett dem, og som kan komme med anbefalinger. I en slik situasjon søker jeg gjerne et sted som kan fortelle meg hvilke filmer som er gode. Man er bare et klikk unna Kulturo.no Dessverre finner jeg sjeldent en film jeg får lyst til å se, gjennom Kulturo. Det er alt for få store og gode filmer, og gjerne en drøss av filmer som får så lav karakter at jeg ikke vil se dem. Personlig vil jeg ikke lese om dårlige filmer. Jeg vil se storfilmer av god kvalitet, og jeg leter etter et sted hvor jeg kan finne dem og anmeldelser om dem. Ja, jeg vet at det ikke er enkelt å få storfilmene fra distributørene, og at dere må anmelde mindre kjente filmer til tider som er relativt dårlige. Men dere bør jobbe mer for å øke nivået og få omtalt bedre filmer. De dårligste kan med fordel droppes. Hvem vil egentlgi lese om dem? Potensialet er så stort, så jeg ber på mine knær om at dere jobber enda hardere for de store titlene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg vet at dette er en litt gammel tråd, men jeg tillater meg å svare allikevel. Vi kan ikke vite hvilke filmer som er gode på forhånd. At en film er "stor" i form av budsjett og promotering betyr ikke nødvendigvis at den er god. Dessuten føler jeg vel at Kulturo tar med det meste som er av de største og nyeste filmene. Har du noen eksempler på filmer som har blitt utelatt? Filmanmeldelser kan deles opp i mange kategorier, deriblant anbefalinger og advarsler. Filmer som er gode får god kritikk og er derfor automatisk anbefalt, mens dårlige filmer blir ofte slaktet og leseren blir dermed advart. Jeg føler det er nødvendig med disse to ytterpunktene for å ha litt balanse i stoffet og uansett så er dette en variabel vi i veldig liten grad kan kontrollere selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg