Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skifte PSU i Arctic Cooling T3 Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig nei, du kan ikke bytte PSU i AC Silentum kabinettene.

Disse kabinettene er laget med tanke på støydemping, ikke så Power PCer. Har selv hatt AC Silentum kabinett og PSUen på disse kabinettene er ganske så stabil. AC Silentum Pro kabinettene har 500W PSU, noe som skal være mer enn nok til hva man kan stappe inn i et så trangt kabinett.

Lenke til kommentar

Disse kabinettene er laget med tanke på støydemping, ikke så Power PCer. Har selv hatt  AC Silentum kabinett og PSUen på disse kabinettene er ganske så stabil. AC Silentum Pro kabinettene har 500W PSU, noe som skal være mer enn nok til hva man kan stappe inn i et så trangt kabinett.

9464489[/snapback]

Hmm ... Takker. Prøvde nå å Kickstarte psu ved å legge "power_on" til GND. Ingen hjemme der i gården så da regner jeg med at PSU har tatt kvelden. Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Disse kabinettene er laget med tanke på støydemping, ikke så Power PCer. Har selv hatt  AC Silentum kabinett og PSUen på disse kabinettene er ganske så stabil. AC Silentum Pro kabinettene har 500W PSU, noe som skal være mer enn nok til hva man kan stappe inn i et så trangt kabinett.

9464489[/snapback]

Hmm ... Takker. Prøvde nå å Kickstarte psu ved å legge "power_on" til GND. Ingen hjemme der i gården så da regner jeg med at PSU har tatt kvelden. Takk for hjelp.

9468662[/snapback]

Noen strømforsyninger trenger litt belastning for og starte, det kan fikses ved og koble til feks. et optisk drev...

Lenke til kommentar

9468662[/snapback]

Noen strømforsyninger trenger litt belastning for og starte, det kan fikses ved og koble til feks. et optisk drev...

9469138[/snapback]

Teste-teste-

Nix. Fremdeles ikke liv. Ikke antydnig når jeg prøver å fyre den opp. Men den indikerer at det er noe til stede for power LED lyser på HK når den er tilkoblet. (Men det skjer ikke mer.

Denne tråden er vel kanskje bedre egnet for PSU kategorien ...

Asle

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, litt gammel tråd kanskje....

Men det er fult mulig å kjøpe ny PSU til disse, Arctic Cooling har egen Ebay store, har serl den gamle utgaven av T2 kabinettet og har oppgradert til 500W PSUen selv...

Har derfor en 350W PSU liggende som fungerer utmerket om du er interessert...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei, litt gammel tråd kanskje....

Men det er fult mulig å kjøpe ny PSU til disse, Arctic Cooling har egen Ebay store, har serl den gamle utgaven av T2 kabinettet og har oppgradert til 500W PSUen selv...

Har derfor en 350W PSU liggende som fungerer utmerket om du er interessert...

Enden på visa var at psu var defekt. Hele kabinettet ble byttet fra leverandør. Har imidlertid bestemt meg for at AC kabinettet skal på loftet som server da jeg syns det er litt(veldig) trangt og fomlete å jobbe i. Har bestilt nytt Antec P182 som kommer imorgen:-)

Asle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...