mamama Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Etter jeg er ferdig med videregående tenker jeg å ta ett år på en folkehøyskole. Min største interesse er foto så jeg har dermed planer om å velge det. Jeg bare vet ikke hvilken skole som er bra. Hvor i landet den ligger spiller ingen rolle egentlig. Om den har noen interessante utlandsturer er det et pluss. Til for eksempel Afrika eller Asia. Den bør ikke være religiøs. Er det noen som har god erfaring med en folkehøyskole som passer for meg? Endret 10. september 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
mamama Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke mye respons her. Arbeiderbevegelsens Folkehøgskole, Ringsaker (AFR), er det noen som kjenner til den og kan si noe positivt eller negativt? Lenke til kommentar
LGodess Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei Vet at Bjerkely FHS driver med foto. Da innen flere forskjellige kategorier med foto. De har også utenlandstur ifm hvilken linje du velger. Ulempen på skolen er at den er eid av normisjon. Dvs de formidler såkalt kristene verdier. Link: www.bjerkely.fhs.no Lenke til kommentar
mamama Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk for svar Jeg lagde en lik tråd i en annen kategori for jeg fant ut at denne kategorien kanskje var feil: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9681356 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå