thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg har i det siste (begynte vel å bli sånn i går) hatt problemer med at bildene ikke vises på Gamer / hw nettverket.. Alle andre sider fungerer ok, så det ser ikke ut som et problem hos meg. Også står alle sider på hw nettverket inkl forumet hele tiden og venter på statistik-gallupp.net Endret 10. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har du Linux? kan se sånn ut på fontene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Mac Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Ser ut til å være noe med FireFox, fordi i Safari fungerte det.. Merkelige greier. Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser ut til å være noe med FireFox, fordi i Safari fungerte det.. Merkelige greier. 9464358[/snapback] Hva skjer dersom du velger "vis bilde" i firefox? Står den og venter på tilkobling eller får du bare en blank side med status "ferdig" ? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har samme problemet, Har XP bruker opera, jeg har prøvd med både firefox og IE også, men fortsatt det samme, og det er bare på de sidene som er relatert med hardware.no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hm, dette bør vi komme til buns i. 1) Hvilken URL har dere til bildene? 2) Har dere noen brannmur elns foran dere som kan stoppe slikt? 3) Har dere f.eks NIS eller liknende programmer som blokkerer innhold på sidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå