Ezekuel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har satt inn nytt hovedkort i pc`en min. MSI 845pe Max 2. Har innstallert alt på nytt på maskinen min. Har prøvd to forskjellige drivere fra ATI, men så fort jeg prøver å spille noen spill eller kjøre 3D Mark 2001, så henger maskinen seg etter et par sekunder. Trenger hjelp.... Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Sjekk om den henger når du hardkjører maskinen uten grafikk. Du har koblet strømkontakten til skjermkortet? Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Hvordan skal jeg hardkjøre maskinen da? Noe spesielt program? Strømkontakten til skjermkortet har jeg satt i ja. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tja, sett den til å defragmentere, kopier data mellom disker, test RAM'en, hva som helst, egentlig. Hvor kraftig PSU har du? Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 PSU`en min er på 360W. Så det skal holde det. Får prøve å stresse maskinen litt da. Hvis den ikke henger seg da, hva tror du da det kan være? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Vet ikke, men en skulle jo tro at det er skjermkortet. Prøv det i en annen maskin hvis du har muligheten til det. Prøv også å sette AGP til 4x (hvis den ikke står på det), og stress emd PC-Mark 2002. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvis du leser her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...6&view=detailed så vil du kanskje finne ut at det hk, ikke støtter den rammen du har, prøv å oc den ned... Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Har funnet feilen. La inn Windows på nytt og da funka alt helt bra igjen. Helt til jeg la inn "Intel INF Update Utility". Da henger maskinen seg med en gang jeg prøver noe 3d spill. Dette fulgte med på driver cd`en til hovedkortet. Har også lastet ned den nyeste fra intel sine sider. Men maskinen bare henger seg. Noen som vet hvordan man kan fjerne disse driverne fra Windows igjen? Skjønner ikke hvorfor den henger seg....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå