Gå til innhold

"My boobs are ok" til singstar?

Ozelot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri prøve singstar(bank i bordet), men er det slik at stemmen til de som synger, er fjernet og bandet spiller, samt noen undertekster som hjelper til?

9463965[/snapback]

mener å huske at du styrer det der selv.. du kan skru av/ned volumet på originalvokalisten.

Bandet spiller og undertekster sviver over skjermen, hvordan tonefallet går og hvor lenge det skal holdes vises også..

Lenke til kommentar
Finnes "My boobs are ok" til singstar?

9463867[/snapback]

Grøss :cry: Håper virkelig ikke den superduper ræva sangen dukker opp der.

9465230[/snapback]

Jeg hadde uansett ikke tatt frem singstar samtidig som jeg var edru

Jeg bryr meg ikke om sangen er revva, den er morsom og gøyal, og det er halve vitsen med singstar(trodde jeg).

Lenke til kommentar
Finnes "My boobs are ok" til singstar?

9463867[/snapback]

Grøss :cry: Håper virkelig ikke den superduper ræva sangen dukker opp der.

9465230[/snapback]

Jeg hadde uansett ikke tatt frem singstar samtidig som jeg var edru

Jeg bryr meg ikke om sangen er revva, den er morsom og gøyal, og det er halve vitsen med singstar(trodde jeg).

9465469[/snapback]

Enig, jeg hadde lett fremført den sangen på et nachspiel..

Lenke til kommentar
neei..

Vokalen er der uansett.. så lenge du spiller uten lyd.. :p

Man kan derimot skru opp og ned på volumet på mikrofonen din.. ikke på vokalens stemmer..

Undertekster og tonefall fikk du riktig da.. ;)

9465169[/snapback]

Det er mulig å velge mellom vokal på, vokal skrues noe ned når du synger og vokal av.

Lenke til kommentar

Det kan faktisk hende at den sangen er i Singstore (handleplassen for sanger på Singstar på PS3), selv om jeg tviler.

Du vil nå kunne kjøpe sanger fra hele verden, selv om det sikkert bare vil vise de norske og de mest populære internasjonale sangene opprinlig for Norske kunder, så viste ho Singstar-dama fram hvordan du kan velge 'Spanish' på konfigurasjonen i Leipzig, og du fikk da opp spanske sanger, selv om ikke de kommer under din localization.

Så forhåpentligvis ser Sony sitt snitt til å kjøpe lisens til sanger som vil være populær på fest i de forskjellige landene, og dette hadde jo vært en sang som kanskje kunne vært verdt å sende en e-post om til Sony London, eller hvem det er som står for å velge ut Norske sanger... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...