Gjest mafister Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Her er noen bilder tatt i jula med en D30: http://www.stubdal.net/bilder -Inge Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 mange fine bilder! Likte den med bananen, litt uskarp, men kreativ Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Likte den med grønns skjæret i himmelen ... maipulert? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Nei, ingen av bildene er manipulert. Nordlyset i det ene bildet er ekte. Det var så svakt at det så grått ut for øyet, men med 30 sekunders eksponering ble det fint og grønt. Det eneste som er gjort av "manipulering" var å vri litt på bildet (kameraet stod ikke helt vannrett), samt litt justering av lys/mørke (slikt som fotolabratoriene gjør når de fremkaller fargenegativer). Jeg har originalen slik den kom fra kameraet også, dersom noen er veeeldig nysgjerrige... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Kjempefine bilder.... Hvis jeg bruker så langlukketid med mitt Nikon 990 får jeg endel støy i bildet. Tror det er "digital" støy. Likte spesielt det nederste bildet. Mailer du meg det? [email protected] p|cachu [ Denne Melding var redigert av: picachu på 2002-01-05 21:35 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Flotte bilder. Til picachu: Høyreklikk på bildet du ønsker å laste ned. >Lagre bildet som... >styr lagringen til f.eks. Mine Dokumenter eller annen katalog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå