It's me Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Harddisk til bærbar er vel 2.5" IDE, men på hvilke katogorier finner jeg feks minne til bærbare pc'er? Hvilke andre deler er det som er mulig å oppgradere til bærbare pc'er? Mulig å skifte ut feks grafikkort? Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kan du si hvilken pc du har?! Det er ikke alle bærbare som grafikkkortet kan oppgraderest i. Minne finner du under kategorien bærbare pcer, laptop el. Dette varierer fra webshop til webshop Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har kanskje tenkt til å kjøpe meg en Compaq (P3 600mhz, 128MB ram, 6GB hardisk, osv) for 2000kr brukt. Men hvis jeg skal kjøpe den så må jeg kunne oppgradere til 256mb ram og en harddisk på rundt 30gb. Hadde også vært toppers å kunne kjøpe et nytt skjermkort da det som er der er ganske bedrøvelig. En cd-brenner har jeg også behov for. Faren min har en FujitsuSiemens Amilo D. Her skulle jeg gjerne kjøpt en intern cd-brenner evt dvd-brenner. Hvor kan jeg få kjøpt det? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvorfor kjøper du heller ikke en annen maskin? Med de oppgraderingene du nevner, blir det fort dyrt. På mange bærbare er skjermkort, lydkort og nettverkskort integrert i hovedkortet for å spare plass og penger. Sjekk derfor litt rundt før du kjøper. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Faren min har en FujitsuSiemens Amilo D. Her skulle jeg gjerne kjøpt en intern cd-brenner evt dvd-brenner. Hvor kan jeg få kjøpt det? Regner med at FujitsuSiemens har CD-brennere du kan kjøpe. DVD-branner er jeg litt mer usikker på. Er jo ganske dyrt da. Koster sikkert 4-5000 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå