fargoth Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Flott bilde, og ikke minst; flott bro! Som alle andre her likte også jeg dette bildet godt. Personlig kunne jeg tenkt meg å se broen direkte fra siden, men jeg forstår jo at det ikke er mulig siden du da hadde havnet i elven.. Jeg har også litt problemer med å definere broens størrelse av mangel på elementer å sammenligne den med, men dette har ikke noe å si for bildet som helhet. Og for all del, fortsett med å ta bilder av broer! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Takker for fine kommentarer. fargoth: Ville ha havnet ute i elva om jeg hadde forsøkt å stille meg lengre til høyre ja, ville også ha fått med meg div dilldall til venstre. Gunderz: Broen er for tiden stengt grunnet veiarbeid. Vanligvis pleier det å gå båter under broen som da vippes opp til venstre. Oljens: Har forsøkt å redigere horisonten etter beste evne og syns det resultatet over var det beste. Lenke til kommentar
preje Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Misunnelsesfaktor = HØY Lekkert bilde - rett og slett Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Når jeg så bildet tenkte jeg med en gang 'HDR'. Stemmer intuisjonen min? Og jeg er enig i alle de andre som har postet her, bildet var utrolig flott! I mine øyne helt feilfri komposisjon, og sort/hvitt gjorde seg virkelig! Har du en versjon i farger vi kan se på, bare for sammenlikningens skyld?! -Strupstad Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Når jeg så bildet tenkte jeg med en gang 'HDR'. Stemmer intuisjonen min? Og jeg er enig i alle de andre som har postet her, bildet var utrolig flott! I mine øyne helt feilfri komposisjon, og sort/hvitt gjorde seg virkelig! Har du en versjon i farger vi kan se på, bare for sammenlikningens skyld?! -Strupstad 9479714[/snapback] Nei, ingen HDR. Kun svart hvitt konvertering. Har en versjon i farger ja, men ønsker ikke å legge den ut i denne tråden, mulig jeg legger den inn i en egen tråd senere. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg likte også dette bildet. Det er ett av de jeg har sett på mange ganger. Jeg kunne også ønsket mer på andre siden av broa (mest fordi jeg også lyst å se hva som fins der. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå