lhegdal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det noen som har noen erfaringer enten gode eller mindre gode på et SLI oppsett med RAdeon X1950Pro kortet? Lenke til kommentar
larseman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ATI støtter ikke SLI. de har sitt eget system som heter crossfire. skal du kjøre dette kortet sammen med ett annet så er deu nødt til åha et hk med crossfire-støtte. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Det har jeg jo ikke, mitt har kun SLI støtte. Da blir jeg nok værende med det ene skjermkortet jeg har og tar en større oppgradering siden. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det noen som har noen erfaringer enten gode eller mindre gode på et SLI oppsett med RAdeon X1950Pro kortet? 9463579[/snapback] hehe... SLI... neppe! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 To ATI skjermkort sammen, heter Crossfire. To nVidia skjermkort sammen, heter SLi. ATI kan ikke kjøres i SLi, og nVidia kan ikke kjøres i Crossfire... Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Han har hovedkort som kun støtter SLi så da blir det omogleg med crossfire. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) To ATI skjermkort sammen, heter Crossfire. To nVidia skjermkort sammen, heter SLi. Hva er egentlig best av disse 2 systemene? Eller er det ikke noe forskjell når man tenker på ytelsen. Endret 10. september 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 @The_Free_Man Det er vell ingen som er best (?) Det er vell så å si samme saken, bare ved sli så bruker man noe som kalles for en sli-bru som man kobler sammen på skjermkortene inni kabinettet mens crossfire går ut på at man har en omvendt splitter altså to skjermkabler går til å bli en skjermkabel som man kobler til bak på skjermen. Man får ca 50-90% ytelsesøkning med bruk av crossfire/SLi Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 det kan hende at kortet ditt støtter crossfire selv om det står at det bare støtter sli, har lest diverse artikler om dette, men dette er ikke garantert informasjon. Det skal finnes diverse drivere rundtomkring som skal muligjøre dette, uten at jeg har for mye peil selv. Eneste jeg veit er at hovedkortet mitt som i teorien ikke støtter sli eller crossfire faktisk støtter crossfire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå