cHilfiger Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei, lurer på om det går ann å lage egne Temaer/motiver, og hvordasan. finnes det en guide der man ser hvordan man lager det? takker for svar Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hei, lurer på om det går ann å lage egne Temaer/motiver, og hvordasan. finnes det en guide der man ser hvordan man lager det? takker for svar 9463567[/snapback] hva mobil har du?? Fins et programm til SE telefoner (kommer ikke på va det heter) Jeg selv har brukt denne siden litt (ikke super men er nå kjekt å lage litt tema selv) http://www5.ownskin.com/index OwnSkin: Free Nokia Themes, Nokia Theme Creator, SonyEricsson Themes Endret 10. september 2007 av Torethie Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) har en SE W300i edit: jeg prøvde men jeg tenkte at jeg kunne lage den helt fra bunnen ikke bare velge 2 bilder Endret 10. september 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har en SE W300i edit: jeg prøvde men jeg tenkte at jeg kunne lage den helt fra bunnen ikke bare velge 2 bilder 9465265[/snapback] Ja...er litt kjedelig Tror det programmet heter Mytheme(s) creator eler noe sont Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sony Ericsson har et eget program for det. Men det finnes et enda bedre althernativ. MyThemeCreator (MTC). Veldig bra, og gratis program. Link til programmet Vær obs på at programmet er skrevet i java og suuuuger minne. Har du en maskin med lite minne/mange programmer som kjører får du en sirupsopplevelse av den helt store. Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sony Ericsson har et eget program for det. Men det finnes et enda bedre althernativ. MyThemeCreator (MTC). Veldig bra, og gratis program. Link til programmet Vær obs på at programmet er skrevet i java og suuuuger minne. Har du en maskin med lite minne/mange programmer som kjører får du en sirupsopplevelse av den helt store. 9467361[/snapback] Det var nett det eg skreiv Lest litt feil eller Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) takk begge to, det prog. funker perfekt Endret 10. september 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det var nett det eg skreiv Lest litt feil eller 9467427[/snapback] Sorry mac, men Tror det programmet heter Mytheme(s) creator eler noe sont er ikke det samme som Sony Ericsson har et eget program for det. Men det finnes et enda bedre althernativ. MyThemeCreator (MTC). Veldig bra, og gratis program. Link til programmet Vær obs på at programmet er skrevet i java og suuuuger minne. Har du en maskin med lite minne/mange programmer som kjører får du en sirupsopplevelse av den helt store. Forskjell: -rett navn -link -info om minne Lenke til kommentar
Sherivante Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vet noen om et program for Nokia telefoner? (Har N7390) Jeg har lett og lett, men finner ingenting.. Finner bare for SE telefoner.. Så... litt hjelp? Jeg vil helst ha et prog. hvor jeg kan lage avanserte temaer... ikke bare med 2 bilder som på ownskin.com Takker for hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå