josteinsen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 vil et usb Apple pro keyboard fungere på en PC? noen som har forsøkt eller kan gjøre det? Skal anskaffe meg en mac powerbook snart, men trenger også et nytt eksternt tastatur til min bærbare thinkpad...tenkte jeg skulle slippe å kjøpe to tastatur. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 du kan bruke pc-usb på mac ja. se her: http://www.apple.com/usb/ også går du inn på usb faq`s Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 yup, vet at jeg kan bruke "pc-usb" på mac, men vil et apple usb keyboard funke på en pc? Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Prøvde akkuarat på en gammel (ca. 2 år) 500MHz, funket ikke. mvh. Whoops! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 huff takk for at du testa det whoops! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hm, det burde jo funke, da "vanlige" USB-tastatur funker knirkefritt på Mac... Merkelig. Mener da også å erindre at andre har forsøkt det på dette forumet og at det da har funket fint... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det funker fint. Alt av USB funker. Forrige gang jeg testa gjorde jeg det på Win 98. Da kom det opp en beskjed om at Apple Pro Mouse/keyboard was found. Det funker på XP også. 2000 har jeg aldri prøvd. Hvor tastene står er jo litt forskjell fra PC til Mac. Jeg kan teste om layouten i SW blir bytta ut når man plugger det inn når jeg kommer på skolen. OBS. jeg har ikke testa de aller nyeste keyboard og muser. Skal se om jeg kan få gjort det i dag. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 takk for det, litt surt å punge ut med 6-700 kr for å finne ut at det ikke funker Det er jo det nyeste keyboardet jeg skal kjøpe og jeg bruker winXP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå