Joachim_F Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Teamet bak det glitrende actionspillet Crackdown har bekreftet at de ikke jobber med noen etterfølger. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Det var kjipt. Crackdown er ett utrolig morsomt spill, selv etter og ha blitt ferdig med alle oppdragene. Er en evig jakt på den siste "hidden-orben"! Endret 10. september 2007 av Laland Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 A... Der røk dagen min da.. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Æsj, det var trist. Crackdown er et utrolig kult spill. Faktisk et av de spillene jeg har spilt mest i det siste. Får vel bare håpe de tar det opp igjen senere. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Synd det. Crackdown er et kanon bra spill og en oppfølger med større områder, flere heftige våpen og skills hadde jeg sett fram til. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Samme her, Crackdown er nok det jeg har spilt mest til 360. Jeg hadde virkelig sett fram til en oppfølger med fly, helikopter, større og nye områder, båter, og kort sagt flere muligheter. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 nei nei nei nei! Dette var rett og slett virkelig kjipe nyheter. Her må da MS kjenne sin besøkelsestid og åpne opp lommeboka! Nok dollars og vips så får nok pipen til Realtime worlds en annen tone. Crackdown er en av de mest positivt overaskende titlene jeg har spilt de siste årene. Koste meg i endeløse timer selv uten å bry meg om historien i spillet. Faktisk første spilelt som gjorde at jeg prøvde meg på achivements også. Nesten så jeg ikke kan tro at dette er sant. Slutten på spillet var jo åpenbart lagd med tanke på oppfølgere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kjipe nyheter ja Synd det ikke ble en etterfølger, som tidligere nevnt la jo spillet opp til dette. Hadde gledet meg til en etterfølger på dette spillet. Et av få spill jeg virkelig har kost meg gjennom hele veien, fra start til slutt. Jeg får bare be hver dag om at det dukker opp en etterfølger en fin dag Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja alt som blir sagt i denne bransjen er alltid endelig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nei... hva faen? Skulle ikke dette være en triologi? Og hva med historien som sluttet så brått? Guess we'll never find out then. Dette var dårlig saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fortsatt ikke noe nytt i denne saken? Det er vel ingen andre utvilkere som vil gjøre noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg