AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Okay.. Uansett, de som tror på billigwatt: http://www.patos.no/patos/page.php?34 Les den Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Denne skulle vært en sånn "Må leses før innlegg skrives", og "Trykk her hvis du skjønner teksten" i bunnen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jepp... Burde nesten ha vært som sticky! Lenke til kommentar
Dankwah Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Herregud så gøy det er å se dere ta av! Seff vet jeg at det ikke er 1000w. Lite sannsynlig på en hjemmekino fra samsung. Men jeg må ærlig si at dere er underholdene! haha :!: Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Seff trodde du at det var 1000W i den dritten Litt seint å prøve å ro seg i land, når du er midt i Atlanter`n :!: Lenke til kommentar
Dankwah Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Seff trodde du at det var 1000W i den dritten Litt seint å prøve å ro seg i land, når du er midt i Atlanter`n :!: 9624136[/snapback] Hahahah right! Du burde ha skjønt at jeg spøkte når man leser av lyd i Hz og ikke watt! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hahahah right! Du burde ha skjønt at jeg spøkte når man leser av lyd i Hz og ikke watt! Du er ikke den første som har målt annlegget sitt i watt så slapp av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal du ha homepartyanlegg går du for Cervin Vega med en passende NAD-forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå