Dinsdale Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fra M. Nelson There are no new features that will appear when the service comes back online (i.e. there will not be a dashboard update waiting for you.) Everything should be back online and ready to go by 1pm GMT. This is scheduled maintenance only. After all we need to get ready for H3, right? (Sorry, I can’t tell you when the next dash update will hit or what is in it) Edit: The maintenance was completed on time. There are a few small issues that the engineers are working that will be cleared up shortly. Edit #2: A small number of people are having issues with incorrect NAT type detection. The team is aware and working hard to resolve it as quickly as possible. Ikke så spennende. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 aah lol, hadde 23 kills og 2 deaths på Overgrow istad så fikk connection problems! Herregud det hagla og spruta kuler konstant fra chopperet mitt som ikke fikk til til å fylle gasoline engang :!: Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg tror der er høstoppdateringen de holder på med, så det er sikkert deffor dere ikke kommer dere in på live. Halla, Calo? 9464352[/snapback] Noobway sjekka innlegga . så så jeg innlegget med tyskland Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 er det bare meg som ikke kommer på live nå? xbox.com funker heller ikke :S Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 xbox.com funker hos meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå