Nettulf Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei. Er på jakt etter en enkel og grei LCD TV med innebygget DVD spiller. Kunne tenke meg størrelse rundt 30-32" stor. Har ikke funnet så mye i denne størrelsen, er det noen som har tips her hadde jeg satt pris på det. Nettulf Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har aldri sett så store TVer med innebygget DVD-spiller. Hva med å kjøpe seg en billig TV og en billig spiller, som mest sannsynlig er mye bedre enn en 2 in 1-greie. Hvis noe går istykker blir det lettere å bytte ut også. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Problemet er at den skal festes på veggen, og jeg har ikke noe sted i nærheten der jeg kan plassere en DVD spiller. Har dårlig med plass der den skal stå, så vil ikke ha noe møbel på gulvet der. Har funnet en 37" med innebygget DVD, men det er litt for stort og dyrt der jeg skal ha den.... Nettulf Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Problemet er at den skal festes på veggen, og jeg har ikke noe sted i nærheten der jeg kan plassere en DVD spiller. Har dårlig med plass der den skal stå, så vil ikke ha noe møbel på gulvet der. Har funnet en 37" med innebygget DVD, men det er litt for stort og dyrt der jeg skal ha den.... Nettulf 9464124[/snapback] heng dvd spilleren på veggen bak tven da Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 heng dvd spilleren på veggen bak tven da 9464585[/snapback] Det er jo både pent og praktisk..... Har forresten funnet en DMtech 32" med DVD spiller, men ingen som har den på lager så langt. Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå