hardkjerne Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dere som bestiller fra VGP, kommer det i pakke som gave, med mindre verdi, eller betaler dere moms i tollen? Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg syns det er utfording. Mitt første fullspill med G25-ratt dog. Har ikke tatt noen av de vanskeligste vanskelighetsgradene enda, og er enda på noobstagen. Verdt å nevne er at H-gir og clutch ikke er støttet, selv om sekvensielt er det. Liker egentlig litt det at det er arcadey, så kolliderer det ikke så mye med GT5 (Prologue) når det kommer. Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dere som bestiller fra VGP, kommer det i pakke som gave, med mindre verdi, eller betaler dere moms i tollen? 9492571[/snapback] Ingen moms/ingen toll. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 vembi: Jeg kan si det sånn, har bestilt mange store varer fra VGP. Har aldri spurt om mindre verdi på varen. Men alt jeg får levert er merket med lav pris + gave eller defekt vare. Så du får en smooth levering Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 vembi: Jeg kan si det sånn, har bestilt mange store varer fra VGP. Har aldri spurt om mindre verdi på varen. Men alt jeg får levert er merket med lav pris + gave eller defekt vare. Så du får en smooth levering 9492632[/snapback] Det er jo ganske genialt da, men er det egentlig lov av VGP? Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er iallfall gråsone. Det er ikke mye de lemper unna egentlig heller. Er ikke grensen 250 kroner nå? I så fall er det rett i overkant av 100 kroner de underpriser på tollerklæringen. En måte å se på det er jo at det er det tingen er verdt, egentlig, og at en betaler for services. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er jo ganske genialt da, men er det egentlig lov av VGP? 9495084[/snapback] Nei, men så lenge det er de som bryter loven så står vi fritt Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kanskje et noob spørsmål, men hvor er VGP? Url? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 http://videogamesplus.com/ Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Fikk DiRT i dag fra VGP. Knallspill!! Eneste jeg savner er muliheten til å spille med venner. Hadde også vært kult med splitscreen da. Endret 15. september 2007 av praystation Lenke til kommentar
psino Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, splitscreen hadde vært gøy. Er det noe annet bilspill enn NFS som har splitscreen til PS3 atm (og er verdt kjøpet)? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 fikk spillet mitt fra VGP i dag:D ELSKER VGP Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Blir vel kjøp av Dirt ja, likte demoen særdeles godt - og tror jeg har kjørt livet ut av Imprezzaen Er veldig spent på hvordan opplevelsen blir med ratt og pedaler, G25 er nemlig også bestilt! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Vurderer å kjøpe dette spillet.. det kan jo være det siste, om dem ikke fortsetter å lage spillserien etter McRae's (sannsynlige) bortgang også da. Endret 15. september 2007 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Haansi: Takk! GoldlaXie: ja, avisen The Times i England har bekreftet hans bortgang. Litt merkelig følelse å ha Dirt på vei til postkassen akkurat nå. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Trist nyhet. Spillet er i alle fall utrolig bra! Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 R.I.P Colin Forhåpentligvis er ikke DIRT det siste spillet i serien.... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Tviler på at det er det siste. Karrieren hans i WRC sluttet for lenge siden, og de lager fortsatt spill, så hvorfor ikke? Men det spørrs jo hva familien hans sier da. Endret 16. september 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ai ai ai, var litt snodig å spille gjennom demoen nå ja - når jeg slo Mr McRae med 3 sekunder på mållinja ... http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_oppsl1/.../15/512194.html Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 One of the big complaints about DiRT on the 360 and PC was that it simply didn't perform very well. The PC version looked choppy on a near-constant basis, and the 360 version had a tendency to tank pretty badly during multicar races. On the other hand, the PlayStation 3 version is nearly flawless in this regard. The game maintains a steady 30-frames-per-second rate for the vast bulk of the game, and the few scattered dips in performance are very brief and hardly noticeable. The extra time between releases seems to have benefited this version a great deal. [...] The PS3 version's inclusion of a steadier frame rate, slightly better audio quality, and support for the Logitech G25 force feedback steering wheel helps define it as the best of the bunch. If you already picked up one of the previous releases of the game, there's not enough new content here to make this version worth your while. But for those who missed out on DiRT the first time around, this is the definitive version to get. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå