suneks Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Der er kommet virus i min computer og jeg vil formatere hardisken men jeg kan ikke komme ind i windows....... hvad skal jeg gøre ????????? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 start opp med en oppstarsdiskett, gå i dos og skriv: format c: etter det er ferdig boot opp fra windows cd'n og følg installasjonen. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 start opp med en oppstarsdiskett, gå i dos og skriv: format c:etter det er ferdig boot opp fra windows cd'n og følg installasjonen. .......eller du kan ta ut den infiserte harddisken og sette den inn i en annen PC og formatere der ved hjelp av f.eks. fdisk, partition magic e.l. 8) Lenke til kommentar
_ak_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Du kan enten: start opp med en oppstarsdiskett eller boot med med WinXp hvis du har det, eller ta hdd i en annen pc og formatere der. Det første er nok enklest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå