Gå til innhold

Telefon til musikkbruk

Empty

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at siden mp3 spilleren min tok kvelden og jeg trenger ny mobiltelefon så er det like greit å kombinere dette. Har sett meg ut et par aktuelle modeller, men er ganske i villrede om hva jeg burde velge. Kriteriene mine er:

* God mp3 spiller

* Bluetooth

* Mulighet til å koble på egne headphones

* Greit batteri, mulighet til å høre musikk i noen timer

* Prisklasse: fra 2500,- og nedover. Kan kansje strekke meg bittelitt hvis det kommer frem noen wicked forslag.

Har allerede sett på to forskjellige, men vet ikke om noen av de er noe å spare på:

Sony Ericsson W610i

Nokia 6290

Regner med at jeg må kjøpe et eget minnekort og da hadde det vært fint om mobilen støtter minnekort som er på 4gig eller mer...

Endret av Empty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Nokia N73 Music Edition, som jeg er kjempefornøyd med. Den har en meget god MP3 spiller, men du må ha egen overgang til headsett. Lyden i høytaleren er helt grei. Spilleren meget høyt, men ikke så kjempegod lyd. Kameraet er til gjengjeld meget godt. 3,2 mpx Carl Zeiss kamera med autofokus gir bra bilder.

Men somsagt, musikkdelen er heftig bra med headsett.

Tror den rene N73 fikk terningkast 6. Music Edition fikk 5.

Lenke til kommentar

Kan anbefale Nokia 6233, men den må du kjøpe overgang til 3.5 mm jack på f.eks Clas Ohlsson for å koble til vanlig headsett. Min er glimrende til musikk med Koss Porta Pro headsettet. Lyden var som natt og dag sammenlignet med det headsettet som fulgte med. Du må også investere i nytt minnekort da det som følger med er for lite.

De nye Nokia musikkmobilene kan jo være noe å se på. De har 3.5 mm jack som standard og kommer med minimum 1 gig minnekort rett fra pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...