jellow Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 http://www.itavisen.no/art/1300371.html men hvor man kan man registrere slike domener? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 URL-er skrives Slik i dette forumet :wink: "[ url=blablabla.com ] Klikk her [ / url ]" Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 tja, jeg ser egentlig ikke på dette som positivt. da får vi bare tilgang til færre sider. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg legger merke til at det (foreløpig?) kun er Internet Explorer som takler dette. Lenke til kommentar
jellow Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg legger merke til at det (foreløpig?) kun er Internet Explorer som takler dette. ja, fungerer vertfall ikke i opera.. men får jeg de somenene jeg vil ha så ej jeg fornøyf! Lenke til kommentar
jellow Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 man kan reg. på http://www.vws.no, men registreingen fungerer ikke.. Lenke til kommentar
TheClansman Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har akkurat fått registrert et "æøå"-domene hos www.enavn.no Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Men å ha norske bokstaver i domenet er jo bare en svær ulempe. Da må man ha skandinavisk tastatur for å komme inn på siden, med mindre man finner deg i en søkemotor e.l. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Glem disse særnorske tegnene i domenesammenheng. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 norske bokstaver i domener ja. Her må mye gjøres for at alt skal støttes oppmot det meste. Blir spennende utvikling... Men det blir litt for dumt =p med kinesiske bokstaver i domener.. Men dette må da bli kun lokalt i landene, og hva er så da poenget? heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå