Abnorm Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Trenger noen som kan hjelpe meg med oppdatering av PHPbb (forum) Har i det siste fått utrolig mye spam på forumet, vil en oppdatering alene løse dette problemet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Betaler selvfølgelig en "liten slant" om noen er villig til å hjelpe. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sjekk opp CAPTCHA plugins. -C- Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 har du moddet forumet? I såfall er det en større oppgave å gjøre en bare å oppdatere filene Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 http://phpbb.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=...den+norske+spam Veldig enkelt og effektivt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvilket versjon kjører du? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 2.0.22 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vil nok anbefale deg å vente til phpBB3 blir ferdig, og ta oppgraderingen da.. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Vil nok anbefale deg å vente til phpBB3 blir ferdig, og ta oppgraderingen da.. 9582537[/snapback] Er ikke phpBB3 ferdig da? Jeg har allerede lastet den ned. Vil phpBB3 være bedre mot spam? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) PHPBB3 har signifikant mindre spamboter ved default, ja. De vil nok komme naturlig etter PHPBB3 er blitt standard, men intill da fungerer det helt fint Endret 28. september 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er ikke phpBB3 ferdig da? Jeg har allerede lastet den ned.Vil phpBB3 være bedre mot spam? 9595632[/snapback] phpBB3 har kommet i alpha, beta og nå RC utgaver. Men etter hva jeg vet, så har ikke final blitt sluppet enda. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja men support støttes ved Release Candidates så det er bedre å konvertere til Olympus,det att jeg ikke har gjort det ennå er att ikke alle mods som jeg har på forumet er tilgjengelig.Men jeg har også en meget habil programmerer til å hjelpe meg om det trengs Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Uanvhengig om RC blitt støttet med support. Er uansett et slitt å drive med oppdateringer hver gang det kommer en ny RC utgave. Bedre å vente til final, slik at man er noen lunde sikker på at dette er final. Birger Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 RC7 er siste utgave av phpbb3 om jeg ikke tar helt feil. Men gå inn på www.phpbb.com sitt forum og let opp "The Humanizer". Er en liten mod som gjør at nye brukere må svare på et spørsmål før de kan registrere seg. Du bestemmer både spørsmålet og svaret. Jeg har det på mitt forum og det er veldig effektivt. Siden det er opp til deg å bestemme svaret, og siden du da skriver på norsk, så er det omtrent umulig for botene å skjønne det. Har lest masse skryt om det. Du ser forumet mitt i signaturen om du vil klikke deg inn på "Bli medlem" for å se hva jeg mener. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vil faktisk tro at RC7 er stabilt. De er vel siste RC utgaven for release. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå