Ronny#1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den modd`en der , med at man må klikke på hvert svar for å lese hva folk har skrevet i tråden, var et skikkelig dårlig valg. Skjønner at dere muligens har dårlig plass, men da tror jeg heller dere hadde tjent på å slette innlegg som f.eks. er 4 år og eldre. Synes det var usedvanlig tungvint det der, men det er nå bare min mening da. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 skjedde meg no merklig med forumet engang også. men slett cashe og coockies så er du nok på fin vei igjen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er alltid noen som kommenterer dette men det er en error 0x263542. Altså en brukerfeil mellom skjermen og datastolen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Denne funksjonen burde blitt gjemt langt inn i et bøttekott asap, folk klarer jo ikke å holde fingrene unna knappene, og enda værre, finne veien tilbake.. ;p Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Det er alltid noen som kommenterer dette men det er en error 0x263542. Altså en brukerfeil mellom skjermen og datastolen Takk Thor. Har visst kommet uforvarende borti denne knappen jeg. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges og flyttes til tilbakemeldinger om forumet Endret 10. september 2007 av macfjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg