Ronny#1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Som dere kan se på bildet har jeg fått noen sinnsyke temps i Asus PcProbe II. Er det følerne på hk, eller programmet som kødder? Har slettet og lagt inn nyeste fra Asus, men samme greia. Alle viftene går som alltid, og det er kjølig og fint inni kabbiset. Opt1+3 er minnet og op2 er NB...SJEKK DEN TEMPEN Selv om jeg installerer det programmet på nytt, er det samme tall på de røde. Hva kan være galt her? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har du sjekka i andre programmer? F.eks PCwizard Mulig det er en bug i PC-Probe Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 muligheten for at de 3 med 255c ikke har følere. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Da må den bug`en ha dukka opp siden Lørdag da, for før det var alt i orden. Følere har vært montert nå i et halvt år Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Om pc'n din fungerer som den skal ville eg ikkje bekymra meg så masese. Får ofte sånne feilmålinger i asus pcprobe. Trur at den 12v målinga di er feil også, for min er også 11.x volt, og den er 12 i følge mitt fluke multimeter. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Har avinstallert hele dritten jeg. Funker fint uten probe også, seff. Så lenge cpu ligger å vaker rundt 30 grader er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå