sissel- Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 det var så GENIALT!! :!: jeg og typen så "decent" var en gjeng med damer som reiste til fjellet og gikk ned i en grotte og fant mye skummelt. jeg og han har sett utrolig mye film, skummle filmer osv. å han har aldri reagert på noe. ikke hostel eller chainsaw masakre filmene osv. men den filmen fikk han til å skrike en gang og han var drit redd hele filmen" så jeg MÅ finne flere slike filmer hvor han kan være redd å klamre seg til meg. i stede for omvendt. så jeg håper det er noen som vil komme med noen forslag...? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det «descent» det skal være? Jeg syns «The Grudge» var både skremmende og ekkel. VG om The Grudge Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Film med høyder, da kan du se The Hills Have eyes.. Ikke så veldig skremmende, men den burde nå gi deg opplevelse.. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fritt Vilt. Ikke akkurat den skumleste, men underholdende. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fritt Vilt. Ikke akkurat den skumleste, men underholdende. 9463473[/snapback] Støtter den.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hostel, Chainsaw, Descent er ikke filmer du blir så veldig redd av, det er for det meste creepy filmer. Se The Ring og The Grudge 1/2 hvis du bare vil at han skal skvette hele filmen. De er ikke gode filmer, men de er geniale skvettefilmer, noe som er poenget. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) the cave..... Endret 10. september 2007 av 2badle Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg vil ikke anbefale The Cave, da bør du heller se The Hills Have Eyes. Når det kommer til norsk film: Fritt Vilt er jo grei nok, men jeg syns kansje Villmark er bedre. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 vi har sett alle filmene nent til nå.. :-( det er det som er så vanskelig. vi har sett så mye sammen. men kan sjekke "the hills have eyes" er ikke helt sikker på om vi har sett den.. :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dere får dra dere tilbake til '70 og '80 tallet. Friday the 13th., Halloween, April Fools Day, My Bloody Valentine, Poltergeist, The Thing, The Howling, The Entity, The Hitcher, The Fly, The Lost Boys, Near Dark, Child's Play og Hellraiser... Lenke til kommentar
Panic Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 The Shining er ikke blitt nevnt her ennå Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 å alle disse filmene er lignende "descent"? the thing er jo hvertall ikke slik d var noe ailien greir, har z den.. å hellraiser filmene har jeg sett 3 av.. synst det er noe dritt.. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 det var så GENIALT!! :!: jeg og typen så "decent" var en gjeng med damer som reiste til fjellet og gikk ned i en grotte og fant mye skummelt. jeg og han har sett utrolig mye film, skummle filmer osv. å han har aldri reagert på noe. ikke hostel eller chainsaw masakre filmene osv. men den filmen fikk han til å skrike en gang og han var drit redd hele filmen" så jeg MÅ finne flere slike filmer hvor han kan være redd å klamre seg til meg. i stede for omvendt. så jeg håper det er noen som vil komme med noen forslag...? 9462476[/snapback] Haha så den får en tid siden, fy faen jeg satt med begge beina i sofaen og hadde puta foran øya:P Men jeg er sånn som blir lett "med i filmen" og kan gjerne tro at de kan hoppe ut av skjermen:P om filmen: Ganske bra film og fikk meg til og tenke jævlig på slutten:P Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 samme typen min og gjorde.. åsså skrek han den første gangen du fikk se "objektet" bak hu ene.. :-P Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når det kommer til norsk film: Fritt Vilt er jo grei nok, men jeg syns kansje Villmark er bedre. De dødes tjern er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå