Gå til innhold

skummel film med høyder (fjell osv), gråtter(mørke


sissel-

Anbefalte innlegg

det var så GENIALT!! :!: jeg og typen så "decent" var en gjeng med damer som reiste til fjellet og gikk ned i en grotte og fant mye skummelt.

 

jeg og han har sett utrolig mye film, skummle filmer osv. å han har aldri reagert på noe. ikke hostel eller chainsaw masakre filmene osv.

 

men den filmen fikk han til å skrike en gang :D og han var drit redd hele filmen"

 

så jeg MÅ finne flere slike filmer hvor han kan være redd å klamre seg til meg. i stede for omvendt.

 

så jeg håper det er noen som vil komme med noen forslag...? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det var så GENIALT!!  :!: jeg og typen så "decent" var en gjeng med damer som reiste til fjellet og gikk ned i en grotte og fant mye skummelt.

 

jeg og han har sett utrolig mye film, skummle filmer osv. å han har aldri reagert på noe. ikke hostel eller chainsaw masakre filmene osv.

 

men den filmen fikk han til å skrike en gang  :D  og han var drit redd hele filmen"

 

så jeg MÅ finne flere slike filmer hvor han kan være redd å klamre seg til meg. i stede for omvendt.

 

så jeg håper det er noen som vil komme med noen forslag...?  :innocent:

9462476[/snapback]

 

 

Haha så den får en tid siden, fy faen jeg satt med begge beina i sofaen og hadde puta foran øya:P Men jeg er sånn som blir lett "med i filmen" og kan gjerne tro at de kan hoppe ut av skjermen:P

 

om filmen:

Ganske bra film og fikk meg til og tenke jævlig på slutten:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...