JP Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei Jeg skal gå til innkjøp av en bærbar, men lurer på hva jeg skal velge av trådløst nettverk, innebygd eller kort? Noen som har noen erfaringer ved bruk av dette. :-? Mest sannsynlig at jeg går for enn Dell 8200 JP Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bestill maskinen med innebygd, har det selv og det fungerer utmerket! Da slipper du å bruke en av PCMCIA slottene og slipper å ha et kort stikkende ut. I tillegg er dette det billigste alternativet til Dell!! Kan det blir bedre?? (Dell leverer med den vanlige .11b standarden, så skal du ha noe raskere så må du kjøpe det utenom tror jeg... her er det jo snakk om penger, de raskere standardene har nesten nettopp kommet på markedet og koster skjorta...) Synes 11mbit holder lenge foreløpig Lenke til kommentar
geokri Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 dell sitt pcmcia kort kan du bare glemme, elkjøp selger samme kortet mye billigere, brandet med "belkin" ellers kan jeg absolutt anbefale dlink sitt 650+ kort, jeg får en vanvittig mye bedre dekning med det enn med alle andre kort! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 har akkurat bestilt inspiron 4150 men innebygget tråløst nettverk, får den i nesten uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå