Mads-b Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 God.. øh.. natt! Jeg har behov for et bildegalleri a' la gratis. Jeg har lett på nettet uten nytte; det er ganske enkelt for mange av dem. Derfor: kan noen peke meg i retning av et galleri med disse funksjonene: -Flatfile-basert -online oppdatering -kan inkluderes inne i sider fra en undermappe (VIKTIG!) -så enkelt som mulig. Ingen 18MB pakker med andre ord. På forhånd takk Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Elksex Er ikke så veldig mye kode. Baseres på flatfiler, lager album utifra undermapper. Vet ikke hva du mener med online oppdatering, men tror man kan det også. EDIT: Litt sært navn på prosjektet, men det ikke noe snusk Endret 10. september 2007 av M4rTiN Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) http://www.ascdevel.com/pages/products/amingal/ kanskje... kan vel kanskje ikke oppdateres på nett, men er det styr å hive over en mappe med bilder over ftp da? da kan du jo også slette og styre. har dette på min side: http://www.evocolt.com/gallery/bilder.php Endret 10. september 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Grunnen til nettoppdateringen er at det ikke er jeg som skal laste opp driten. Planen var å "koble" scriptet sammen med det eksisterende loginsystemet mitt (derav enkelheten). Fotografsjefen skal laste opp bilder, og jeg vet ikke hvor kompetent hun er med FTP EDIT: ser at posten min har hoppet rundt på div underfora av moddene. Da var det kanskje ikke så lurt å poste i halvfylla lell? Jeg skrev prikkfritt da ^^ EDIT2: Arj.. Google finner elksex, men ikke jeg Endret 10. september 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Siden fungerte da jeg postet linken, nå gjør den ikke det. Det ligger hvertfall en link til koden i footeren her EDIT: Jeg har ikke prøvd galleriet selv, men andre som har prøvd det har ikke vært missfornøyd. Det er forøvrig Dr_P på #php.no @ EFNet som har utviklet det. Så da har man mulighet for god norsk support Endret 10. september 2007 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå