geir__hk Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Heisann. Har et par PC-er som kunne vært hensiktsmessig å aha en esata-kontakt bakpå. Begge disse PCene har interne sata-kontakter så jeg vil unngå å benytte utvidelskort (pris pris og atter pris). Så fant jeg en SDM eSATA bracket på komplett. Men er det riktig produkt jeg har funnet? Spør fordi jeg har en misstanke om den overgangen jeg linker til ikke gjør det jeg tror. Noen som vet. Jeg fant en liknende variant hos Microplex, men denne var mye dyrere. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 De er jo like, bare at den ene er dobbel. Det skal være riktig produkt. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bruker to dobbel-kontakt braketter selv, og det funker bra det. Den hos Microplex koster vel mer p.g.a. at den er dobbel og har 1 medfølgende eSATA kabel såvidt jeg ser. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Ok, da vet jeg det Tusen takk til dere Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Tenkte å kjøpe Microplex brakketten/m kabel jeg og. Men på bilde ser det ut som de to SATA kablene er veldig korte. Jeg er litt bekymret for at avstanden fra kabinettveggen og til SATA-porten på hovedkortet mitt blir større enn lengden på kablene. Er de så korte som de ser ut som? Og spørsmål til geir-hk: Fungerer systemet bra? Har hørt at det kan være problemer med lange eSATA kabler(over 1 m). Endret 2. januar 2008 av ahumoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå